Word donateur!

Je betaalt natuurlijk al contributie als lid van D66. Maar wist je dat het leeuwendeel van de financiële middelen van de afdeling stad Groningen wordt betaald door de raadsleden en wethouders? De opbrengsten van de contributie worden vooral landelijk ingezet.

We hebben niet altijd hetzelfde aantal raadsleden en wethouders. En toch willen we altijd een goede campagne voeren, op de eerste plaats voor de gemeenteraadsverkiezingen maar ook voor provinciale, landelijke en Europese verkiezingen. Daarnaast hebben we langzamerhand steeds meer activiteiten via de diverse platformen, met opleidingen en trainingen en in sociale media.

Gelukkig is er al een aantal leden dat maandelijks een bedrag doneert aan de afdeling. We willen dat aantal graag uitbreiden. We vragen je om elke maand een overzichtelijk bedrag over te maken naar NL73 RABO 0114 4418 63, op naam van Afdeling Groningen D66.

Wat is het goede bedrag? Dat is voor iedereen anders. Onze suggestie is, kies zelf uit de bedragen €5,-, € 10,- of € 15,- en laat dat bedrag elke maand automatisch overmaken. Al die vaste bedragen per maand bieden samen een solide basis voor de activiteiten van de afdeling.

Laatst gewijzigd op 31 mei 2017