Talentontwikkeling

TALENTCOMMISSIE  / TALENTONTWIKKELING

D66 Groningen en Drenthe barst van het talent én van de politieke functies of bestuurlijke verenigingsfuncties . De beste mensen op de juiste plekken krijgen en van de juiste mensen op hun plek de allerbeste maken: dat is talentontwikkeling. En de talentcommissie van D66 Groningen en Drenthe kan daar bij helpen.

Als talentencommissie, informeren wij jou graag  als je belangstelling hebt  om jouw kwaliteiten en geschiktheid in te zetten voor politieke of bestuurlijke verenigingsfunctie. Hiervoor signaleren of worden wij gewezen op potentiële talenten. Uiteraard kan je ook zelf contact met ons opnemen.

Wij informeren en ondersteunen talenten op weg naar een functie binnen D66 Groningen of D66 Drenthe. Samen met de bestuursleden verantwoordelijk voor opleidingen hebben we ook de ambitie om afdelingen die met bijvoorbeeld het organiseren van masterclasses bezig zijn aan elkaar te verbinden.

De talentencommissie D66 Groningen/Drenthe:

• Adviseren van leden die zich binnen de partij verder willen ontwikkelen en daartoe een talentgesprek hebben aangevraagd.
  • Met talent bespreken van persoonlijke kwaliteiten en geschiktheid voor functies binnen D66
  • Met talent analyseren van de uitkomsten van de LTP – zelfselectiescans voor potentiële raadsleden, wethouders of Statenleden.
  • Ondersteunen van talent in de ontwikkeling van competenties
  • Attenderen van talenten op functies binnen D66 Groningen of D66 Drenthe
  • Inventariseren van beschikbare talenten en gegadigden ten behoeve van kaderontwikkeling en mogelijke toekomstige politieke en/of bestuurlijke functies.
  • Informeren en reflectie geven aan talent voor voordrachten naar landelijke talentontwikkelingsprogramma’s of functies.

Interesse om te weten wat jouw kwaliteiten zijn en hoe je deze kan inzetten voor D66? Meld je aan via secretaris@d66groningen.nl

Laatst gewijzigd op 11 oktober 2017