Campagne

We kunnen terugkijken op een prachtige raadsperiode waarin we veel bereikt hebben.  De gemeente ging onder onze leiding voortvarend aan de slag. We zochten de verbinding op met de inwoners, we hebben geïnvesteerd in een groene, aantrekkelijke en leefbare gemeente met een nieuwe blik op kansengelijkheid en meedoen voor iedereen. Wij willen de grootste partij blijven bij de gemeenteraadsverkiezingen in Groningen op 21 november 2018  en hiermee doorgaan. Daarvoor gaan we samen een fenomenale campagne draaien!

Onze lijsttrekker Paul de Rook, de kandidaat-raadsleden en het bestuur van onze vereniging kunnen dit niet alleen. We zullen zowel online als offline goed zichtbaar moeten zijn voor de Groningers, helemaal omdat het een herindelingsverkiezing is en er minder landelijke aandacht zal zijn! Hierbij kunnen we de hulp van alle leden goed gebruiken.

Zelfs als je één keer meehelpt met een activiteit kan je het verschil maken en het is helemaal mooi als je mee wilt helpen bij de organisatie het komende halfjaar. Je kan hieronder het formulier invullen en aangeven op welke manier je bij deze campagne betrokken wilt zijn: https://goo.gl/forms/t7nzfSDEIOCIgKcg2

Namens D66 Groningen, hartelijk bedankt!

Laatst gewijzigd op 23 mei 2018