Doe mee

Welkom bij D66 Groningen! Als lid van D66 hoor je bij de vereniging. Dat is niet alleen waardevol, maar ook heel leuk! Onze leden beslissen mee op alle niveaus. Daarnaast doen onze leden mee. Zij voeren campagne, organiseren evenementen en steunen de partij financieel. Lees hier wat u allemaal kunt doen bij D66.

D66 Groningen is na de succesvolle gemeenteraadsverkiezingen van 2014 de grootste politieke partij in Groningen met een groot aantal leden. We organiseren politieke cafés, masterclasses, ledenbijeenkomsten en zijn verantwoordelijk voor het lokale politieke programma. Onder onze afdeling hangt een aantal platforms (kennisgroepen) die de afdeling en fractie inhoudelijk inspireren en ondersteunen. In het menu hiernaast zijn de diverse activiteiten te vinden. Wil je ook actief worden, maar kan je het hier tussen niet vinden? Stuur ons een mail om kennis te maken en te overleggen naar robert@d66groningen.nl of kom eens langs op onze borrel (elke eerste vrijdag van de maand, zie agenda). Tot ziens!

Laatst gewijzigd op 12 juni 2016