Doe mee

Welkom bij D66 Groningen! Als lid van D66 hoor je bij de vereniging. Dat is niet alleen waardevol, maar ook heel leuk! Onze leden beslissen mee op alle niveaus. Daarnaast doen onze leden mee. Zij voeren campagne, organiseren evenementen en steunen de partij financieel. Lees hier wat u allemaal kunt doen bij D66.

D66 Groningen is na de succesvolle gemeenteraadsverkiezingen van 2014 de grootste politieke partij in Groningen met een groot aantal leden. We organiseren politieke cafés, masterclasses, ledenbijeenkomsten en zijn verantwoordelijk voor het lokale politieke programma. Onder onze afdeling hangt een aantal platforms (kennisgroepen) die de afdeling en fractie inhoudelijk inspireren en ondersteunen. In het menu hiernaast zijn de diverse activiteiten te vinden. Wil je ook actief worden, maar kan je het hier tussen niet vinden? Stuur ons een mail om kennis te maken en te overleggen naar secretaris@d66groningen.nl of kom eens langs op onze borrel (elke eerste vrijdag van de maand, zie agenda). Tot ziens!

Campagne

We kunnen terugkijken op een prachtige raadsperiode waarin we veel bereikt hebben.  De gemeente ging onder onze leiding voortvarend aan de slag. We zochten de verbinding op met de inwoners, we hebben geïnvesteerd in een groene, aantrekkelijke en leefbare gemeente met een nieuwe blik op kansengelijkheid en meedoen voor iedereen. Wij willen de grootste partij blijven bij de gemeenteraadsverkiezingen in Groningen op 21 november 2018  en hiermee doorgaan. Daarvoor gaan we samen een fenomenale campagne draaien!

Onze lijsttrekker Paul de Rook, de kandidaat-raadsleden en het bestuur van onze vereniging kunnen dit niet alleen. We zullen zowel online als offline goed zichtbaar moeten zijn voor de Groningers, helemaal omdat het een herindelingsverkiezing is en er minder landelijke aandacht zal zijn! Hierbij kunnen we de hulp van alle leden goed gebruiken.

Zelfs als je één keer meehelpt met een activiteit kan je het verschil maken en het is helemaal mooi als je mee wilt helpen bij de organisatie het komende halfjaar. Je kan hieronder het formulier invullen en aangeven op welke manier je bij deze campagne betrokken wilt zijn: https://goo.gl/forms/t7nzfSDEIOCIgKcg2

Namens D66 Groningen, hartelijk bedankt!

Laatst gewijzigd op 23 mei 2018