maandag 23 januari 2012

Campagne

nu vooruit - logo

Campagneteam

De campagne voor Gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart 2014 staat onder leiding van het campagneteam. Het team is op zoek naar mensen die mee willen doen. Vrijwiligers zijn van cruciaal belang! Zonder inzet van vrijwilligers, geen campagne. Heb je een paar uurtjes over? Help ons dan bij het flyeren en de leuke acties. Het campagneteam is bereikbaar via campagne@d66groningen.com.

Het campagneteam:

• Abele Kamminga – Campagneleider
  • Bram Schultinge – Coördinator Vrijwilligers
  • Barbara de Jong – Coördinator Acties
  • Tom Rustebiel – Coördinator Online
  • Evelien van Ingen – Coördinator Offline
  • Wieke Paulusma – Coördinator Fundraising

0 uren vrijwilliger

Geen tijd om vrijwilliger te zijn? Naast ideeën en inzet vragen wij ook om D66 Groningen te helpen met een financiële bijdrage zodat we een geweldige campagne neer kunnen zetten vol zichtbaarheid. Elk bedrag is welkom en helpt ons om ons werk beter te doen. Zo kunnen we lokaal net het verschil maken. Mail naar bart@d66groningen.com om een donatie te regelen of maak het bedrag direct over naar rekeningnummer 11.44.41.863 t.n.v. D66 afdeling Groningen. Ook sponsoring in natura is mogelijk. Heb je iets voor ons campagneteam of wil je weten of de inbreng van nut kan zijn, mail dan ook.

18_groep_fb

9_groep_fb